Lista produktów według marki Rubini

Rubini

STUPOR, ZASKOCZENIE, CIEKAWOŚĆ Andrea Bissoli Rubini lubi słowo „niespodzianka”, takie, które uderza w umysł, oczy, zapach osadzający się w głębinach i przywracający emocje pod skórą. Stupor oznacza tu ciekawość i szacunek dla rzeczy i ludzi.

W swojej pracy nad rozwojem węchu Andrea Bissoli Rubini, urodzony i wychowany w rodzinnym sklepie perfumeryjnym, poszukuje harmonii węchowej, która jest wynikiem nakładania się i wspomnień, formuły idealnej równowagi zrealizowanej wspólnie z perfumiarzem Cristiano Canali w latach planowania, wszystko bez z góry ustalonych schematów i dalekie od stereotypów nowoczesnej perfumerii, nawet tej tzw. niszowej.

Perfumy Rubini odzwierciedlają światy wyobrażone. To historie zrodzone z odległych inspiracji, przełożone na akordy olfaktoryczne. „Uwielbiam być zdumiony wszystkim, co przyciąga moją uwagę, co wzbudza ciekawość i zaskoczenie. Moje perfumy obiecują nieoczekiwane, nowe doznania węchowe”. Obsesyjne poszukiwanie perfekcji, piękna i detali znajduje odzwierciedlenie w formułach perfum Rubini: dzięki umiejętnej pracy twórczej perfumiarza Cristiano Canali każda nuta jest podkreślona, wszystkie elementy mieszają się bez przewagi. Włoski i odważny projekt olfaktoryczny, w którym kreatywność wykracza poza to, co już zostało zrobione. Rodzaj opakowania, zewnętrznych pudełek - muszli, odzwierciedla konceptualną treść perfum, jest objawieniem wyobrażonego świata. Perfumy Rubini dedykowane są osobom poszukującym zdumienia, oryginalności, ciekawości. Tym, którzy lubią się ekscytować i chcą zmienić perspektywę. Perfumy Rubini są zaskakujące, obiecują nieoczekiwane, wymyślone światy, by spróbować nowych doznań zapachowych. Każde pudełko - muszla zawiera i odzwierciedla konceptualną zawartość perfum, jest zewnętrzną reprezentacją świata wewnętrznego.

OPAKOWANIE Opakowanie Rubini narodziło się z twórczego geniuszu niezależnej duszy Franceski Gotti „Wyobraziłam sobie dom Rubiniego: na ścianach historie i wspomnienia minionych dziesięcioleci oraz okna otwarte na horyzont. Dwie materialne muszle obiecują zachować włoskie doświadczenie, z natury intymne i nieformalne. Wizualne tłumaczenie rozwarstwienia pamięci, granie na przemian materiałów pełnych i gęstych z innymi, bardziej kruchymi i lekkimi. Poszukiwanie kształtu, jego niedoskonałych materiałów, eksperymentalna praca jako idealny warunek, aby marzenie stało się rzeczywistością.”

MATERIAŁ Glebanite® tłumaczy tym samym deklarowaną koncepcję projektu Rubini. Jest to materiał przyszłości złożony z fragmentów przeszłości produkowany z włókna szklanego pochodzącego z recyklingu, stąd jej powołanie do współpracy ze światem designu i sztuki. W wyniku eksperymentów materiałowych „Made in Italy” Glebanite® ma przyjemność zachować cenne osiągnięcia włoskiej perfumerii.