Tak, zaopatrujemy się wyłącznie u autoryzowanych dystrybutorów oraz u samych producentów i oferujemy wyłącznie produkty oryginalne i nowe, w oryginalnych opakowaniach. Kupując u nas możesz być pewny, że nabywasz taki sam produkt jak w tradycyjnej perfumerii.

W większości przypadków zamówienie jest realizowane w ciągu jednego/dwóch dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach zastrzegamy sobie maksymalny czas realizacji zamówienia do 7 dni roboczych. Gdyby miało nastąpić opóźnienie i przekroczenie regulaminowego czasu dostawy (7 dni roboczych) poinformujemy Państwa o tym, mailowo lub telefonicznie, z podaniem powodu wydłużenia czasu oczekiwania i przewidywanej daty dostawy.

Nie, aktualnie nie prowadzimy detalicznej sprzedaży stacjonarnej.

Nasza polityka rabatowa premiuje lojalność Klientów – system rabatowy premiuje każde Państwa zamówienie punktami dla każdego zarejestrowanego użytkownika. Odpowiednia wartość historii zakupów zapewnia stały rabat procentowy. Często przyznajemy dodatkowe rabaty w trakcie trwania akcji promocyjnych – dotyczących zarówno poszczególnych marek, jak i całego asortymentu. O promocjach informujemy zarejestrowanych Klientów mailem. Rabaty promocyjne nie łączą się ze stałym rabatem lojalnościowym.

Tak, wystarczy o tym poinformować podczas składania zamówienia.

Tak, w miarę możliwości próbki kosmetyków i perfum dołączamy do każdego zamówienia podczas kompletowania wysyłki. W przypadku perfum istnieje możliwość zakupu próbki z dowolnie wybranego zapachu. Należy pamiętać, że pojemność próbki może się wahać o 0,1ml (przykładowo: próbka oznaczona jako 2ml może mieć pojemność od 1,9ml do 2,1ml).

Tak, w przypadku zamówień zagranicznych indywidualnie określamy koszty wysyłki w zależności od kraju przeznaczenia oraz wagi przesyłki. Termin realizacji jest zbliżony do terminy w przypadku dostaw krajowych.

Tak, wystarczy się zarejestrować w naszym serwisie lub zapisać się do naszego newslettera.

Oczywiście. To podstawowe prawo przysługujące klientom podczas zakupów w Internecie. Mają Państwo 14 dni na rezygnację z zakupu - bez konieczności podawania jakiejkolwiek przyczyny. Wystarczy odesłać towar na nasz adres a sklep zwróci Państwu pieniądze za zakup. Zwracany artykuł nie może oczywiście nosić śladów użytkowania i musi być w stanie, w którym będzie można go sprzedać jako produkt nowy. Zwrócone muszą zostać także wszystkie próbki/upominki/gratisy, które zostały Państwu nieodpłatnie przekazane jako dodatek do zakupu. Nie przyjmujemy zwrotów towarów sprowadzonych lub wykonanych na specjalne zamówienie klienta.