Masz możliwość odstąpić od zakupu dokonanego w naszym sklepie online w ciągu 14 dni, bez konieczności podawania powodu. Masz prawo zwrócić zamówione przedmioty od dnia ich dostarczenia. Ważne jest, aby zwracane produkty były w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu i w nienaruszonym stanie.

Jeżeli produkt nie spełni Twoich oczekiwań lub zostanie dostarczony w uszkodzonym stanie, masz prawo do reklamacji.

1. Klient może dokonać zwrotu towarów nowych, nieotwartych.
2. Paczka powinna zawierać całość zamówienia, łącznie z gratisami jakie zostały dołączone.
3. Produkty muszą mieć nienaruszoną folię/naklejkę/plombę.
4. W przypadku zwrotu całego zamówienia lub nieodebrania zamówienia, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszty wysyłki w wysokości
20 zł.
5. Czas na zwrot zamówionych produktów to 14 dni
6. Klient organizuje wysyłkę zwrotną we własnym zakresie na własny koszt.
7. Zwracane zamówienie musi być dobrze zabezpieczone.
8. Sprawdzanie zwróconych towarów odbywa się w magazynie pod dokładnym monitoringiem.
9. Sklep w ciągu
10 dni roboczych zweryfikuje zwrócone pozycje oraz zleci zwrot środków.

Zamówienie musi być dostarczone na wskazany adres:
Lamasco
Krucza Góra 54
32-300 Olkusz
+48 669959123
shop@lamasco.pl

Odstąpienie od umowy Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: shop@lamasco.pl Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Krucza Góra 54, 32-300 Olkusz , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: shop@lamasco.pl lub drogą pocztową na adres Krucza Góra 54, 32-300 Olkusz.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: Krucza Góra 54, 32-300 Olkusz

W związku z wadą możesz żądać: wymiany rzeczy na wolną od wad, usunięcia wady, lub złożyć oświadczenie o: obniżeniu ceny, odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej. Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy – na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.